GameWalk.pl

Witaj na platformie GameWalk.pl Network - Integrujemy najlepsze wortale tematyczne o grach w Polsce na PC, Xbox 360 i PS3 - wplącz się w naszą sieć!

GameWalk.pl
Powitajmy ELEX Info!

Powitajmy ELEX Info!

Sieć GameWalk.pl wzbogaciła się o kolejną stronę – wszystko wskazuj...

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

Jak co roku w rocznicę założenia wortalu Cuda Thedas przygotowaliśm...

Wygraj torbę Dragon Age II

Wygraj torbę Dragon Age II

Na naszym facebookowym profilu Cudów Thedas, właśnie została pobita...

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wszyscy fani Wiedźmina doczekali się informacji na którą czekali ...

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

Już wkrótce – 7 listopada wspólnie z fanami serii Dragon Age i Mass ...

Dragon Age III: Inquisition ogłoszony!

Data: poniedziałek, 17 września 2012
Dragon Age

Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany dzień. Studio BioWare za pośrednictwem Mike'a Darrah poinformowało, że placówki w Edmonton i Montrealu pracują właśnie nad Dragon Age 3: Inquisition - kontynuacją świetnej serii RPG. Według planów nowa gra ma ukazać się pod koniec 2013 roku i ma pracować na silniku Frostbite znanym z Battlefielda 3. Więcej informacji znajdziecie w specjalnym liście od Mike'a znajdującym się w rozwinięciu.

Dragon Age III: Inquisition

Witajcie,

Dziś podejdziemy do sprawy nieco inaczej. Niektórzy z Was mogą nie wiedzieć kim właściwie jestem, dlatego też zacznę od powiedzenia o sobie kilku słów.

Swoją przygodę z BioWare rozpocząłem w maju 1997, w związku z czym w tym roku przypada moja 15 rocznica (ależ jestem stary…). Zajmowałem się programowaniem, implementowaniem sztucznej inteligencji, skryptowaniem oraz walką w pierwszym Baldur’s Gate. Niedługo potem przyjąłem na siebie obowiązki głównego programisty Tales of the Sword Coast oraz Baldur’s Gate 2. Nieco pobrudziłem sobie wówczas ręce – możecie mnie winić za dzikiego maga.

Kiedy Baldur’s Gate był już za nami, podjąłem pracę na stanowisku głównego programisty Jade Empire, aczkolwiek udzielałem się również przy implementacji pierwszej wersji klienta DM w Neverwinter Nights.

Następnie, wskutek różnych dziwnych zbiegów okoliczności, zająłem się tworzeniem przenośnego Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood. Zaczynałem jako główny programista, skończyłem jako szef projektu. Jednocześnie napisałem język skryptowy, nieco GORSZY od tego z Baldur’s Gate oraz system statystyk, z którego jestem BARDZO dumny. Zasadniczo, moim najważniejszym osiągnięciem było sprawienie, byście nie mogli umrzeć po tym, gdy już raz to zrobiliście; to ciekawe, jak czasem ciężko jest to zrobić.

Ostatecznie dołączyłem do zespołu Dragon Age. Pracę na stanowisku producenta wykonawczego rozpocząłem niedługo przed premierą Dragon Age: Początek.

Jestem aktywnym członkiem społeczności D&D, wielkim entuzjastą papierowych RPG-ów oraz spacerów po plaży.

Nie, właściwie to jednak nie lubię spacerów po plaży.

No dobrze, dość o mnie. Dlaczego właściwie zdecydowałem się dziś do Was napisać?

Jest mi bardzo miło potwierdzić, że owszem, pracujemy nad nową grą z serii Dragon Age. Dla większości z Was nie jest to pewnie wielkie zaskoczenie. Gra powstaje już od niemal dwóch, przy czym w okres najbardziej intensywnych prac wkroczyliśmy 18 miesięcy temu.

Istotnym elementem procesu tworzenia naszej nowej produkcji jesteście Wy, nasi fani oraz Wasze opinie na temat Dragon Age: Początek, Dragon Age II oraz dedykowanych im DLC. Odwiedzaliśmy fora dyskusyjne, zapoznawaliśmy się z recenzjami i odwiedzaliśmy imprezy, w czasie których mieliśmy sposobność spotkania się z Wami twarzą w twarz i odbycia z Wami pasjonujących dyskusji. Słuchaliśmy, słuchamy i słuchać Was będziemy zawsze.

Jakiś czas temu powiedziałem, że nie zdradzę niczego na temat Dragon Age III do momentu, w którym nie będziemy mieć czegoś konkretnego do powiedzenia. Staram się zrealizować swój plan i nie ujawnić Wam dziś zbyt wiele. Niemniej jednak w sieci pojawiło się już sporo informacji oraz plotek, a my nie zamierzamy chować głowy w piasek. Jest całe MNÓSTWO rzeczy, którymi chciałbym się z Wami podzielić, ale chciałbym też zrobić to dobrze, a by tego dokonać, potrzeba troszkę czasu.

A oto, co mogę powiedzieć Wam już dziś:

  • Kolejna gra z serii nosić będzie nazwę Dragon Age III: Inquisition.
  • Nie powiem dziś niczego na temat fabuły. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że tytuł jest dość wymowny.
  • Gra tworzona jest przez zespół, który pracuje nad serią Dragon Age od czasu Początku. Stanowią go prawdziwi weterani BioWare oraz utalentowana, świeża krew.
  • Pracujemy nad nową technologią, dzięki której uda nam się zaprosić Was do znacznie większego świata, zaoferować piękniejszą oprawą wizualną, uczynić podejmowane przez Was decyzje bardziej istotnymi dla rozgrywki oraz pozwolić na jeszcze większą kustomizacją. W czasie PAX East mówiliśmy trochę o uzbrojeniu oraz towarzyszach… Tak, chodzi mi o TAKI rodzaj kustomizacji. Podstawą technologii jest silnik graficzny Frosbite 2 studia DICE.

Mamy oczywiście znacznie więcej do powiedzenia, niemniej musimy poczekać na właściwy moment.

Mamy zamiar być tak otwartymi, jak to tylko możliwe. Będziemy oczywiście kontynuować dialog i odpowiadać na te pytanie, na które będziemy mogli udzielać odpowiedzi. Nie przestawajcie dzielić się z nami swoimi opiniami. Bardzo podoba mi się to, nad czym pracujemy i mam nadzieję, że efekt przypadnie do gustu również Wam. Wierzcie mi, że powstrzymywanie się od przekazania Wam większej liczby informacji jest dla mnie równie trudne, co dla Was oczekiwanie na nie.

Z serdecznymi podziękowaniami za Wasz entuzjazm oraz cierpliwość,

Mark

Tłumaczenie: BioWorld

Arryn Flynn dodaje:

Zespół Dragon Age od prawie dwóch lat pracuje nad Dragon Age 3: Inquisition. Przyglądaliśmy się uwagom i komentarzom gry i bezpośrednio kontaktowaliśmy z fanami. Zarówno oni, jak i my, nie powstrzymywaliśmy się przed wyrażeniem najróżniejszych opinii. Poprzez Dragon Age 3: Inquistion chcemy dać fanom to czego chcą - wspaniałą znaczącą historię, ogromny świat gotowy do odkrywania, rozbudowany rozwój i kreowanie, jak również walkę, która będzie zarówno taktyczna jak i emocjonalna.

Jednocześnie jesteśmy świadomi, że potrzebujemy nowej technologii, która pomoże nam w pełni zrealizować nasze wizje. Wraz z DICE pracowaliśmy nad przygotowaniem Frostbite 2, które stanie się podstawą silnika Dragon Age 3

Źródło: Dragon Age  / Rozwinięcie