GameWalk.pl

Witaj na platformie GameWalk.pl Network - Integrujemy najlepsze wortale tematyczne o grach w Polsce na PC, Xbox 360 i PS3 - wplącz się w naszą sieć!

GameWalk.pl
Powitajmy ELEX Info!

Powitajmy ELEX Info!

Sieć GameWalk.pl wzbogaciła się o kolejną stronę – wszystko wskazuj...

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

Jak co roku w rocznicę założenia wortalu Cuda Thedas przygotowaliśm...

Wygraj torbę Dragon Age II

Wygraj torbę Dragon Age II

Na naszym facebookowym profilu Cudów Thedas, właśnie została pobita...

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wszyscy fani Wiedźmina doczekali się informacji na którą czekali ...

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

Już wkrótce – 7 listopada wspólnie z fanami serii Dragon Age i Mass ...

"Vetra jest PERFEKCYJNA"

Data: sobota, 17 czerwca 2017
Mass Effect

Czołem Statusowe świry! Dziś przedstawiamy Wam przedostatni już wywiad z naszej serii. Na pytania odpowiadała Allegra Clark, czyli Kesh.

kesh

Status Widmo: Jakie są Twoje pierwsze skojarzenia z Polską?

Allegra Clark: Pierwsza osoba jaka przychodzi mi na myśl, to moja polsko-amerykańska przyjaciółka, Aleksandra, z Northwestern University. Prowadzi program w amerykańskiej telewizji publicznej, który nazywa się "Flavor of Poland", jest to program kulinarny, gdzie prezentuje polską kulturę oraz kuchnię. Myślę, że to jest świetny pomysł, ponieważ ważne jest, aby celebrować i uczyć się o innych kulturach, i o tym co czyni nas unikalnymi ludźmi. Jestem z niej dumna i może trochę głodna? Tak, zdecydowanie zgłodniałam.SW: W Polsce jesteś znana tylko z roli Józefiny Montilyet. Czy mogłabyś opowiedzieć coś o swojej karierze i o tym jak znalazłaś się w BioWare?

AC: Cóż, zaczęłaś od początku, ponieważ Józefina w Dragon Age była pierwszą poważną rolą, jaką grałam! Wcześniej pracowałam przy reklamach, kilku projektach przemysłowych i edukacyjnych, grałam w wielu sztukach i musicalach w szkole. Miałam szczęście spotkać Davida Gaidera na San Diego Comic-Con jakieś 5 lat temu. Rozmawialiśmy o tym, że jestem aktorką, która mówi po francusku i włosku, David zebrał informacje, żeby sprawdzić czy Caroline (osoba, która odpowiada za voice acting w BioWare) będzie zainteresowana przesłuchaniem mnie do Dragon Age: Inkwizycji. Jedna rzecz doprowadziła mnie do innych, a teraz mieszkam w LA i pracuję przy grach i animacjach. Warto było.

SW: Widzieliśmy, że grasz w Andromedę. Jak wrażenia? Kto jest Twoją ulubioną, a kto najmniej lubianą przez Ciebie postacią?

AC: Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Grałam w oryginalną trylogię, więc wspaniale było eksplorować te uniwersum jeszcze raz, aczkolwiek w innej galaktyce-co moim zdaniem było najlepszym pomysłem, ponieważ byłam już gotowa powiedzieć „żegnaj” do Sheparda i odkrywać nową historię (oraz użyć mój Kamuflaż Taktyczny i potem znikąd zmiażdżyć Szarżą moich przeciwników? Zachłysnęłam się, gdy pierwszy raz to zrobiłam. To było ekscytujące! Dziękuje osobie, która zdecydowała, że klasy w Andromedzie będą bardziej płynne).

Moją ulubioną postacią jest zdecydowanie Vetra. Ponieważ moją żoną i bardzo ją kocham? Jest uprzejma, jest łobuzerska, jest lojalna, jest przebiegła i jest PERFEKCYJNA, ABSOLUTNIE PERFEKCYJNA I JEST MOJĄ ŻONĄ. Druga postać to Drack, co jest trochę oczywiste, ale słuchaj: Wiedziałam, że pokocham go, gdy nagrywałam dialogi, ale jego widok w grze, rozgrzewał moje serce. Jeżeli chodzi o te najmniej lubiane, to skłamię, jeżeli powiem, że Spender? Ponieważ WOW, wiedziałam, że jest szalony, ale widząc go w grze, chciałam mu przywalić z całej siły. Baw się dobrze na wygnaniu, kretynie. Ta decyzja była satysfakcjonująca na wielu płaszczyznach.

kesh

SW: Myślałaś poważnie o dubbingu, jako o przyszłej pracy? Dlaczego wybrałaś właśnie ten zawód?

AC: Szczerze nie rozważałam pracy w dubbingu, aż do połowy szkoły. Wtedy zdałam sobie sprawę, że mogę połączyć to czego się uczyłam (aktorstwo, głównie sztuki i kilka musicali) z tym co lubię (gry, animacje itd.) a reszta to już mentalność. Dubbing jest wyzwalający, ponieważ możesz wcielać się w indywidualności, które różnią się od siebie. Od drobnych dyplomatów, po zabójczych łotrów, aż do gigantycznych, potężnych potwory. Gry, animacje i ich fandom, odgrywały wielką rolę dla mnie jako nastolatki, w zakresie znalezienia społeczności ludzi o podobnych zainteresowaniach.

SW: Jak przygotowywałaś się do roli Kesh i co było największym wyzwaniem?

AC: Nie wiedziałam za dużo o niej, poza jej ogólną postawą , więc weszłam do kabiny, starając się zapamiętać głos, który dla niej wybrałam. Kesh jest przyziemna i chciałam to przekazać w głosie, nadając jej wysoki tenor. Mam melodyjny głos, więc było to miejscami dużym wyzwaniem (satysfakcjonującym) grać przeciwko mojej „wokalności”. To łatwe gdy jestem „w transie”, ale czasami głos się zmienia i mówię wtedy „Nie, muszę wrócić do tego jak mówi Kesh”

SW: Czy Kesh posiada jakąś część Twojej osobowości? Wydaje się, że bardzo różnicie się od siebie! Mogłybyście się zaprzyjaźnić?

AC: Zabawne, bo zupełnie różnimy się od siebie, jeżeli chodzi o zachowanie, ale kilka rzeczy nas łączy. Jestem bezpośrednia, wydaje mi się, że jestem uprzejma, więc w tym względzie jesteśmy podobne. Jestem też blisko z moim dziadkiem, więc akurat łatwo było mi tą relację u niej odegrać. Największą różnicą pomiędzy nami jest nasza energia, poziom emocji. Kesh jest trochę psotnikiem, ale jak mówiłam wcześniej, jest przyziemna i nie okazuje swojej energii. Jestem totalnym przeciwieństwem. Myślę o sobie, jak o takim „ludzkim chichocie”, potrafię być poważna, ale ogólnie jestem przepełniona energią. Myślę, że polubiłaby mnie, ale musiałaby mnie brać w dawkach, bo mogłabym być trochę przygnębiająca. Naturalnie, ja nie chciałabym nic innego, niż zrobić na niej wrażenie.

SW: Chciałabyś coś przekazać czytelnikom?

AC: Hej! Bardzo dziękuję za wspieranie Mass Effect: Andromeda, mam nadzieję, że świetnie spędziliście czas przy tej produkcji. Powiedźcie „cześć” Kesh następnym razem, gdy będziecie na Nexusie, dla mnie.

Źródło: Status Widmo  / Rozwinięcie