GameWalk.pl

Witaj na platformie GameWalk.pl Network - Integrujemy najlepsze wortale tematyczne o grach w Polsce na PC, Xbox 360 i PS3 - wplącz się w naszą sieć!

GameWalk.pl
Powitajmy ELEX Info!

Powitajmy ELEX Info!

Sieć GameWalk.pl wzbogaciła się o kolejną stronę – wszystko wskazuj...

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

4. urodziny Cudów Thedas - Konkursy!

Jak co roku w rocznicę założenia wortalu Cuda Thedas przygotowaliśm...

Wygraj torbę Dragon Age II

Wygraj torbę Dragon Age II

Na naszym facebookowym profilu Cudów Thedas, właśnie została pobita...

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zapowiedź!

Wszyscy fani Wiedźmina doczekali się informacji na którą czekali ...

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

KONKURSY z okazji Dnia N7!!!

Już wkrótce – 7 listopada wspólnie z fanami serii Dragon Age i Mass ...

Czarodziej

Data: wtorek, 26 sierpnia 2014
The Elder Scrolls

Czarodziej



"Czarodzieje mogą tworzyć i naginać do swej woli pogodę: ciskać elektrycznymi ładunkami i tworzyć naładowany statycznie obszar, przywoływać tornada i nieprzeniknioną mgłę. Mogą opanować nawet daedryczne moce w postaci Atronachów Burzy czy magicznego pancerza."


– opis z gry



Czarodzieje to osoby, które posiadły znajomość tajemniczych arkanów w celu niszczenia swych nieprzyjaciół przy pomocy błyskawic, agresywnych daedrycznych sług, a także klątw przy użyciu czarnej magii. Czarodzieje są niezwykle wszechstronną klasą w TESO, wartościową jako postać skupiająca się na DPS (damage per second) a także jako pancerny wojownik. Czarodziej bazuje na trzech zdolnościach liniowych: Czarna Magia, Daedryczne Przywołanie i Wezwanie Burzy. Ze względu na swą wszechstronność, Czarodziej nadaje się jako klasa zarówno dla samotnych łowców przygód, jak i grających w grupie.

Umiejętności:



Trzy podstawowe zdolności Czarodzieja to:
  • Czarna Magia
  • Daedryczne Przywołanie
  • Wezwanie Burzy


1. Czarna Magia:



Pasywne:

* Przeklęta Wiedza – 8 poziom
ranga I: redukcja kosztów many i wytrzymałości o 3%
ranga II: redukcja kosztów many i wytrzymałości o 5%

* Magia Krwi – 14 poziom
ranga I: trafienie przeciwnika zaklęciem wykorzystującym Czarną Magię przywraca graczowi 3% życia
ranga II: trafienie przeciwnika zaklęciem wykorzystującym Czarną Magię przywraca graczowi 5% życia

* Trwałość – 22 poziom
ranga I: wydłużenie czasu trwania zaklęć Czarnej Magii o 10%
ranga II: wydłużenie czasu trwania zaklęć Czarnej Magii o 20%

* Wyzysk – 39 poziom
ranga I: zwiększenie szansy na trafienie krytyczne przeciwnika dotkniętego mocą Czarnej Magii o 7.5%
ranga II: zwiększenie szansy na trafienie krytyczne przeciwnika dotkniętego mocą Czarnej Magii o 15%

Aktywne:

* Kryształowy Odłamek – 1 poziom
Zadaje wrogom 29-32 obrażeń od magii i ogłusza ich na 2 sek.;
koszt: 53 many
- Kryształowy Wybuch – zadaje obrażenia obszarowe wynoszące 8-11 od magii
- Kryształowe Elementy – szansa na natychmiastowe użycie umiejętności. Zadaje 32-37 obrażeń od magii i daje 35% szansy, że następny zostanie wykonany natychmiast przy redukcji kosztów many o 50%.

* Pokrycie – 4 poziom
Unieruchamia stojących naprzeciw wrogów na 4.5 sek;
koszt: 70 many;
- Druzgocące Więzienie – zadaje 9-12 obrażeń od magii przeciwnikom, gdy efekt zostanie zakończony
- Ograniczające Więzienie – usidla przeciwników na 4-5.5 sek, gdy efekt się zakończy

* Runiczne Więzienie – 20 poziom
Dezorientuje przeciwników na 15.1-16.5 sek.;
koszt: 28 many
- Runiczna Klatka – ogłusza cel na 3-4 sek., kiedy efekt się kończy
- Osłabiające Więzienie – ogłuszeni wrogowie odnoszą dodatkowe obrażenia. Następny atak oparty na mocy zaklęcia wzrasta o 35-40

* Mroczna Wymiana – 30 poziom
Przywraca znaczną część życia i many przy rzucaniu, pochłania jednak 23-20% wytrzymałości na sekundę;
koszt: brak
- Mroczny Układ – gracz zadaje mniej obrażeń podczas rzucania, dopóki efekt się nie zakończy. Regeneracja magii wzrasta podczas działania efektu, a gdy dobiegnie on końca – zabiera 11-8% życia
- Mroczna Konwersja – pochłania mniej wytrzymałości (15-12%)

* Daedryczne Kopalnie – 42 poziom
Przywołuje 3 kopalnie na 30 sek. Zbroją się przez 3 sekundy, by wybuchnąć, zadając 13-16 obrażeń od magii. Trafieni wrogowie zostają unieruchomieni na 1.5 sek;
koszt: 84 many
- Daedryczny Grobowiec – kopalnie zbroją się natychmiast od przywołania, zadając 17-20 obrażeń od magii i unieruchamiając wrogów na 1.5-2 sek
- Daedryczne Pole Minowe – przywołuje 5 kopalni na 30 sek, zadajacych 17-20 obrażeń od magii

* Negacja Magii – unikatowa; 12 poziom;
Rozwiewa efekty magiczne przeciwnika na 8-9.5 sek, jednocześnie wyciszając i oszołamiając wrogów znajdujących się w pobliżu;
koszt: 200 ultimate
- Pole Tłumienia – sojusznicy zyskują odporność na magię wynoszącą 32-35 - Pole Absorpcji – zwraca magię i manę. Za każdym udanym rozwianiem wrogich efektów
magicznych, gracz stojący na Polu zyskuje 12-15% życia i many

2. Daedryczne przywołanie



Pasywne:

* Naddatek – 8 poziom
ranga I: gracz otrzymuje 10% swojej maksymalnej many za każdym razem, gdy jedna z przyzwanych przez niego istot ginie
ranga II: gracz otrzymuje 15% swojej maksymalnej many za każdym razem, gdy jedna z przyzwanych przez niego istot ginie

* Potęga Kamienia – 14 poziom
ranga I: zmniejszenie kosztów Unikatowych Umiejętności o 8%
ranga II: zmniejszenie kosztów Unikatowych Umiejętności o 15%

* Daedryczna Ochrona – 22 poziom
ranga I: regeneracja życia gracza zwiększa się o 10% za każde zajęte przez Przyzwanie miejsce na pasku umiejętności
ranga II: regeneracja życia gracza zwiększa się o 20% za każde zajęte przez Przyzwanie miejsce na pasku umiejętności

* Ekspercki Przywoływacz – 39 poziom
ranga I: zapewnia bonusy dla przywołanych stworzeń. Obrażenia od Skrzydlatego Zmierzchu wzrastają o 5%, Familiara i Clannfear mają zwiększoną szybkość o 10%, a Atronachy są wzmocnione o 15%
ranga II: zapewnia bonusy dla przywołanych stworzeń. Obrażenia od Skrzydlatego Zmierzchu wzrastają o 10%, Familiara i Clannfear mają zwiększoną szybkość o 20%, a Atronachy są wzmocnione o 30%

Aktywne:

* Niestały Familiar – poziom 1
Aktywowana, przywołuje Familiara atakującego przeciwników. Redukuje maksimum many o 10%, a przywołane istoty zadają dodatkowe obrażenia 0-15%;
koszt: 95 many
- Niestały Clannfear - przywołuje atakującego Clannfeara ze zwiększonym poziomem zdrowia. Zadaje on 15-30% dodatkowych obrażeń i może uderzyć ogonem pobliskich wrogów.
- Nieprzewidywalny Familiar – ginie w eksplozji, zadając pobliskim wrogom obrażenia w wysokości 20% maksymalnej many i unieruchamiając ich na 2 sek. Obrażenia zadają 15-35% dodatkowo.

* Daedryczne Przekleństwo – poziom 4
Wrogowie zostają przeklęci na 6 sek, przyjmując na siebie obrażenia 22-25 od magii, jeśli zostali wzięci na cel, pobliscy natomiast otrzymują 11-14. W tym samym czasie aktywna może być tylko 1 klątwa;
koszt: 39 many
- Eksplodujące Przekleństwo – wzrasta obszar działania. Wrogowie wzięci na cel otrzymują 25-28 obrażeń od magii, natomiast pobliscy 14-17
- Przyspieszone Przekleństwo – wrogowie znajdują się pod mocą przekleństwa przez 3.5 sek. Wzięci na cel otrzymują 25-28 obrażeń od magii, a pobliscy 14-17

* Przywołanie Skrzydlatego Zmierzchu – 20 poziom
Przywołuje Skrzydlaty Zmierzch, który atakuje wrogów. Po aktywacji, obrażenia wzrastają o 0-20% a maksymalna mana skraca się o 10%;
koszt: 95 many
- Przyzwanie Odnawiającego Zmierzchu – pojawia się aura regenerująca manę 10-13% dla gracza i jego sojuszników
- Matriarchini Zmierzchu – odnawia zdrowie gracza, gdy spadnie ono poniżej 35% przez 30 sek (0-9%)

* Odbijający pancerz – 30 poziom
Po aktywacji wzmacnia pancerz o 10-14, redukuje jednak zasób many o 10%;
koszt: 70
many - Odbijające Uzbrojenie – zwiększa obrażenia od ciężkich ataków o 8-11%
- Odbijająca Egida – zapewnia wzrost pancerza o 17-20

* Zaklęty Okręg – 42 poziom
Tworzy na 20 sek. wokół rzucającego i przywołanych przez niego istot tarczę, zadającą obrażenia 0-3;
koszt: 46 many
- Stwardniały Okręg – rzucona wokół gracza tarcza zostaje wzmocniona o 30-33%
- Wszechwładny Okręg – dotknięte nią przywołane istoty zyskują premie do obrażeń 17-20% do zakończenia efektu

* Przywołanie Atronacha Burzy – unikatowa; 12 poziom
Przywołuje nieruchomego atronacha na 15-18 sek., który ogłusza wrogów znajdujących się na wskazanym obszarze i zadaje im 22 obrażeń od porażenia. Każdy sojusznik może aktywować Połączony Naładowany Piorun, który posiada 150% obrażeń atronacha na 5 sek;
koszt: 200 ultimate
- Wspanialszy Atronach Burzy – wydłuża życie oraz czas trwania do 25-28 sek.
- Przywołanie Naładowanego Atronacha – obszarowe ataki atronacha wzrastają o 0-6%

3. Wezwanie Burzy



Pasywne:

* Kondensator – poziom 8
ranga I: regeneracja many wzrasta o 5%
ranga II: regeneracja many wzrasta o 10%

* Wzmocnienie – 14 poziom
ranga I: obrażenia od zdolności Wezwania Burzy wzrastają o 3%
ranga II: obrażenia od zdolności Wezwania Burzy wzrastają o 5%

* Dezintegracja – poziom 22
ranga I: daje 5% szans na to, że cel z niewielkim zapasem życia zostanie zdezintegrowany przez zaklęcia błyskawic
ranga II: daje 10% szans na to, że cel z niewielkim zapasem życia zostanie zdezintegrowany przez zaklęcia błyskawic

* Ekspercki Czarodziej – 39 poziom
ranga I: zaklęcia Wezwania Burzy kosztują o 5% mniej
ranga II: zaklęcia Wezwania Burzy kosztują o 10% mniej
Aktywne:

* Furia Maga – poziom 1
Zadaje 7-10 obrażeń od porażenia i dodatkowo 27 w eksplozji, jeżeli życie celu spadło poniżej 20%. Eksplozja zadaje wrogom w promieniu 4 metrów 5 obrażeń przez 4 sek.; koszt: 32 many
- Wściekłość Maga – eksplozja zadaje 11-14 obrażeń od porażenia
- Bezbrzeżna Furia – podmuch mocy, który za każdego zabitego wroga zwraca 100-130 many

* Piorunująca Postać – 4 poziom
Przyspiesza czas odnawiania zaklęcia z 40 do 6 sek., zwiększa pancerz i zadaje pobliskim wrogom 2-5 obrażeń od porażenia na sekundę;
koszt: 53 many
- Obecność Grzmotu – wydłuża czas działania do 8-9 sek.
- Powódź Piorunów – obszar działania zwiększa się do 6 metrów, a obrażenia do 6-9 co 0.5 sek.

* Przypływ – 30 poziom
Obrażenia od broni wzrastają do 3 przez 17-20 sek.;
koszt: 70 many
- Przypływ Mocy – czas działania efektu wydłuża się o 34-40 sek.
- Krytyczny Przypływ – każde trafienie krytyczne uzdrawia gracza o 50-65% wartości obrażeń

* Uniknięcie Pocisku – 42 poziom
Teleportuje gracza i oszołamia przeciwników na 1.5-2 sek.;
koszt: 56 many
- Mknięcie – zadaje dwóm wrogom naprzeciw gracza 13-16 obrażeń od porażenia i dezorientuje ich na 2 sek.
- Piorun Kulisty – absorbuje wrogie pociski przez 5-6.5 sek.

* Przeciążenie – unikatowa; 12 poziom
Po aktywacji lekkie i ciężkie ataki otrzymują wzmocnienie wynoszące 0-9% obrażeń;
koszt: 200 ultimate
- Przeciążenie Mocy – zwiększa zakres i promień działania, a obrażenia otrzymują 9-15% premii
- Przeciążenie Energii – lekkie i ciężkie ataki przywracają manę w wysokości 75-84.
Źródło: inSkyrim.pl  / Rozwinięcie